Mobilní aplikace
Zdraví v mobilu

Prohlédněte se funkce aplikace Prohlédněte se funkce aplikace

Novinky

11.12. 2023 / verze 3.14.3

Verze pro Android a iOS vylepšuje oznámení ve funkcích Krok pro zdraví a Proplácení preventivních programů.

11. 5. 2023 / verze 3.14.1

Verze pro Android a iOS opravuje drobné chyby v zobrazení osobního účtu a zavádí další drobná vylepšení a optimalizace.

6. 2. 2023 / Nová verze 3.13.1

Verze pouze pro Android, která opravuje chybu s načtením stránky cestovního pojištění a problém s alternativním přihlášením na privátní funkce na některých zařízeních (otisk prstu).

26. 1. 2023 / Nová verze 3.13.0

Nová verze umožňuje na Androidu a iOS odeslat reklamaci Osobního účtu. Tuto možnost naleznete ve funkci Osobní účet. Zároveň je umožněno provádět platby dluhu ve funkci Stav pojistného. Kromě toho bylo provedeno několik oprav a drobných vylepšení, byl opraven problém se zobrazením počtu kroků na některých mobilech, kde se správně nezobrazilo delší číslo.

22. 12. 2022 / Nová verze 3.12.1

Nová verze Zdraví v mobilu umožňuje ve funkci Stav pojistného provádět online platby dluhu nebo penále prostřednictvím platební brány. Zároveň obsahuje verze několik drobných vylepšení a oprav. Aktuálně vychází tato verze pouze pro zařízení Android. Pro iOS bude verze vydána až začátkem ledna 2023. Uživatelé iOS však mohou platby provést prostřednictvím webové verze E-přepážky.

24. 10. 2022 / Nová verze 3.12.0

Aktuální verze Zdraví v mobilu přináší zásadní funkce pro plátce pojistného, a to Stav pojistného a Změnu záloh OSVČ. Jak názvy napovídají, osoby (plátci pojistného) mohou snadno zjistit zda mají dluh nebo přeplatek na pojistném, případně zda jim nevzniklo penále. Současně mohou snadno požádat o vrácení přeplatku na svůj účet, přeúčtovat platbu, požádat o potvrzení o bezdlužnosti nebo si nechat poslat kompletní výpis pohledávek.