Pokud se u vás tento problém vyskytne, doporučujeme nastavit aplikaci do režimu DEMO (v nastavení aplikace), poté si požádat o nové heslo a přihlásit se zaslaným heslem.
Klienti musí funkci Krok pro zdraví nejprve aktivovat. Na zařízeních Android musí propojit funkci s účtem telefonu a udělit souhlas se čtením stavu kroků. Poté musí funkci nastavit na konkrétní oprávnění (rodné číslo) v nastavení funkce. Toto klienti někdy nedokončili a protože se v takovém případě kroky "nenačítají", v aktualizaci aplikace jsme pro nenastaveného klienta začali zobrazovat nulové údaje, aby bylo více zřejmé, že klient nemá správně nastavenou funkci Krok pro zdraví. Dokončete tedy nastavení a kroky se začnou správně načítat.
Naše mobilní aplikace získává počet nachozených kroků z Google účtu (nebo z účtu Apple), se kterým je spojeno mobilní zařízení. Jakým způsobem jsou zde kroky zaznamenávány, je dáno výrobcem telefonu.
Aplikace nepodporuje chytré hodinky. Propojení hodinek s naši aplikací je věcí každého uživatele a záleží na výrobci hodinek, případně jeho softwaru, zda umožňuje kroky přenášet do účtu Google (Apple). Některé modely hodinek to umožňují, jiné ne. Například uživatelé iOS a hodinek Apple Watch nemusí nic nastavovat, data se přenášejí na účet Apple a tedy i do naši mobilní aplikace automaticky.
Pro orientaci je vhodné porovnávat údaje z naší aplikace s aplikací Google Fit (Android) nebo Zdraví (iOS), které zobrazují kroky stejným způsobem a ze stejného zdroje. Nepropojené hodinky nebo krokoměry jiných výrobců mohou mít zcela rozdílné údaje (pracují na jiném principu).
Naše mobilní aplikace získává počet nachozených kroků z Google účtu (nebo z účtu Apple), se kterým je spojeno mobilní zařízení. Nic tedy nezaznamenává, neukládá nebo nemaže - na to nemá oprávnění, může pouze číst stav kroků. Pokud dojde ke snížení počtu nachozených kroků, pak jde o údaj z účtu telefonu. Může jít o problém na Google účtu, vymazání dat uživatelem nebo jiný problém. Doporučujeme zkontrolovat údaje prostřednictvím aplikace Google Fit (Android) nebo Zdraví (iOS), které zobrazují kroky stejným způsobem a ze stejného zdroje. Musíte ověřovat stav od data registrace do funkce Krok pro zdraví. Tento stav by měl být shodný s údaji v naší aplikaci.
V případě zapomenutí PIN, doporučujeme nastavit aplikaci do režimu DEMO (v nastavení aplikace), poté se znovu přihlásit do aplikace (případně si požádat o nové heslo a přihlásit se zaslaným heslem). V takovém případě budete vyzváni k zadání nového PIN. Upozorňujeme, že lze nastavit také alternativní přihlášení, například podle otisku prstu nebo prostřednictvím FaceID.