Mobilní aplikace

Nechcinudu.cz

Dotazy na ČPZP

Na této stránce můžete nalézt odpovědi na nejčastější dotazy související s Českou průmyslovou zdravotní pojišťovnou. Pokud nenaleznete odpověď na hledané téma, můžete položit nový dotaz, na který odpovíme obvykle do dvou pracovních dnů.
Odpověď na Váš dotaz bude zaslána na uvedený e-mail.


Vložte prosím ověřovací, antispamový kód z obrázku vlevo.

Nejčastější dotazy:

    Otázka:

    Dobrý den,
    chci se zeptat jestli je možné, a jak, výpis nákladů na mou zdravotní péči, včetně předepsaných léků. Rád bych si překontroloval jaké úkony byly na mne účtovány. Kolik výpis stojí. Stačil by mi i elektronicky na mail. Děkuji.

    Odpověď ČPZP:

    Dobrý den,

    výpis ze svého osobního výdajového účtu můžete získat elektronicky prostřednictvím naší E - přepážky, další možností je osobní návštěva pobočky ČPZP, zde vám výpis vystaví na počkání. Požadavek můžete specifikovat písemně na email posta@cpzp.cz nebo telefonicky kontaktujte naše Informační centrum na lince 810 800 000. V žádosti uveďte vaše jméno a číslo pojištěnce. Výpis poskytujeme zdarma.

    S pozdravem
    Kamila Wenzlová,
    Informační centrum ČPZP


    Otázka:

    Dobrý večer,

    chtěla jsem se zeptat, jestli musím osobně hlásit změnu rodinného stavu nebo to stačí telefonicky, případně
    e-mailem, dále jsem se chtěla zeptat, jestli změnu rodinného stavu musí hlásit i muž, kterému zůstalo stejné příjmení.

    Děkuji, Mašková.

    Odpověď ČPZP:

    Dobrý den,

    povinností pojištěnce je změnu příjmení nahlásit své zdravotní pojišťovně, a to do 30 dnů ode dne, kdy ke změně došlo. Oznamovací povinnost můžete provést jak osobně na kterékoliv pobočce ČPZP, tak elektronicky na posta@cpzp.cz. Sdělte nám Vaše celé jméno a číslo pojištěnce, dále nám doložte oddací list, nebo občanský průkaz s novým jménem. Muži změnu stavu nehlásí.


    S pozdravem Iveta Hlůžová, Informační centrum ČPZP


    Otázka:

    Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat jestli musím odvádět měsíčně pojistné na zdravotní pojištění, nejsem veden na ÚP, nemam žádné zaměstnání ani nepodnikám? Děkuji

    Odpověď ČPZP:

    Dobrý den,

    pojištěnec, který nepřísluší do žádné skupiny osob, za které platí pojistné stát, a současně není zaměstnán ani nepodniká má za povinnost ohlásit tuto skutečnost do osmi dnů zdravotní pojišťovně a současně musí platit zákonem stanovené minimální pojistné.

    S pozdravem Kamila Wenzlová, informační centrum ČPZP


    Otázka:

    Dobrý den,

    dnes mi byla odcizena karta ČPZP. Chtěla bych se zeptat, co musím udělat pro to, abych dostala novou. A je-li nutná osobní účast nebo je to možné přes internet.

    Děkuji.

    Odpověď ČPZP:

    Dobrý den,

    o nový průkaz pojištěnce můžete požádat telefonicky na lince Informačního centra 810 800 000, osobně na kterékoliv pobočce ČPZP nebo on-line na našich webových stránkách v sekci – pojištěnci – evropský průkaz zdravotního pojištění EHIC, případně na emailu: posta@cpzp.cz. Vždy uveďte vaše jméno a příjmení, číslo pojištěnce a aktuální adresu, na kterou Vám máme průkazku zaslat.


    S pozdravem a přáním krásného dne
    Monika Kostková, Informační centrum ČPZP


Facebook

Infocentrum
810 800 000, 597 089 205
(částečně hrazeno)

kód pojišťovny: 205