Specialista mzdové agendy/ vedoucí oddělení personalistiky a mezd - Ostrava

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna 

přijme zaměstnance na pracovní pozici:

Specialista mzdové agendy/ vedoucí oddělení personalistiky a mezd

Místo výkonu práce: Ostrava

Pracovní poměr: na dobu určitou 1 rok (s možností prodloužení na dobu neurčitou)

 ČPZP je druhá největší zaměstnanecká zdravotní pojišťovna v České republice (s více než 110 pobočkami a cca 660 zaměstnanci) zajišťující kvalitní a dostupné zdravotní služby pro své pojištěnce v optimální síti poskytovatelů zdravotních služeb.

 Pro již zaběhnutý tým personalistů a mzdovou účetní hledáme posilu, zkušenou/ného kolegyni/kolegu, která/ý by po určitou dobu pracoval/a na pozici specialisty mzdové agendy a následně by převzal/a pracovní funkci vedoucího oddělení personalistiky
a mezd.  

 Hledáme tedy zaměstnance, který rozumí své práci, pracuje kvalitně, zodpovědně
a nebojí se profesně růst.

Popis základních činností specialisty: 

 

- zpracování mezd zaměstnancům a vedení související agendy,

 

- odpovědnost za výpočet a zpracování mezd, odměn z dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr,

- zpracování agendy daně z příjmů ze závislé činnosti (včetně srážkové daně), pojistného na sociální a zdravotní pojištění,

 

- roční vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti, 

 

- vyhotovení evidenčních listů důchodového pojištění, komunikace se zaměstnanci a orgány státní správy (ČSSZ, OSSZ, ÚP, FÚ, ZP apod.),

 

- případný zástup při stanovení výše zálohy a likvidaci cestovních příkazů zaměstnanců.

 

Popis základních činností vedoucího:

- zpracovává veškeré činnosti specialisty mzdové agendy,

navíc:

- odpovídá za správnost vedení personální a mzdové agendy v souladu s příslušnými zákony a předpisy,

- komunikuje s kontrolními orgány státní správy a interními auditory,

- vede tým podřízených zaměstnanců.

Požadujeme:

  • vzdělání VŠ, trestní bezúhonnost,
  • 3 roky praxe se zpracováním mezd a souvisejících agend,
  • zejména znalost práce v personálním a mzdovém informačním systému Solitea VEMA,
  • základní znalost personální problematiky (orientace v zákoníku práce apod.),
  • praxe s vedením týmu výhodou,
  • znalost práce v MS Office (Word, Excel),
  • pozitivní vztah k IT technologiím,  
  • velmi dobré komunikační schopnosti pro jednání se zaměstnanci a kontrolními orgány,
  • samostatnost, pečlivost, odpovědnost, flexibilita, příjemné vystupování, schopnost vedení týmu, ochota učit se, aktivní přístup při řešení problémů, odolnost vůči stresu, pracovní nadšení.

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti,
  • práci v příjemném kolektivu a prostředí,
  • pružnou pracovní dobu v délce 37,5 hod. týdně,
  • odpovídající mzdové ohodnocení,
  • benefity (např. stravenky, příspěvek na penzijní připojištění/volnočasové aktivity,
    6 týdnů dovolené),
  • účast na vzdělávacích seminářích.

Předpokládaný nástup: k 1.12.2021, případně dle domluvy

Motivační dopis se strukturovaným životopisem zašlete nejpozději do 26.9.2021 na e-mail: miriam.ertlova@cpzp.cz.

Těšíme se možná právě na Vás.

V Ostravě dne 2.9.2021