Ostrava 17. února 2011 - Nekalým náborovým akcím některých zdravotních pojišťoven čelí v některých regionech klienti České průmyslové zdravotní pojišťovny (ČPZP). S neetickými způsoby se setkávají například u stánků, kde jsou nabízeny produkty Zdravotní pojišťovny Média. Lidé pak často podepisují svou přeregistraci pod tlakem a na základě lživých informací.
„Setkáváme se s dotazy nespokojených klientů, zda je pravdivé tvrzení náborářů Médie o tom, že ČPZP krachuje, končí, svým pojištěncům nedává nic navíc a nemá smlouvy s lékaři v daném regionu. Takové informace se samozřejmě nezakládají na pravdě. Česká průmyslová zdravotní pojišťovna je stabilní a finančně zajištěnou institucí, která svým 720 000 klientů garantuje zajištění dostupné, kvalitní a efektivní zdravotní péče a nabízí bohatou škálu preventivních programů. Máme 25 000 smluv se zdravotnickými zařízeními po celé republice, své závazky vůči nim plníme včas. Pokud mají naši klienti nějaké nejasnosti, ať si informace ověří v nejbližší pobočce ČPZP nebo na lince informačního centra 810 800 000,“ poradila tisková mluvčí ČPZP Elenka Mazurová.
Lidé by podle ní měli dávat velký pozor na to, co podepisují. Pokud svého přehlášení k jiné zdravotní pojišťovně později litují, návrat bývá velice obtížný. „Změnit zdravotní pojišťovnu je podle zákona možné jen jednou za rok,“ vysvětlila Mazurová.