Nechcinudu.cz

Desatero pro klienty ČPZP

  1. Nepodepisujte nic pod nátlakem.
  2. Nedávejte z ruky průkaz pojištěnce, ani ho neukazujte cizím osobám.
  3. Rozmyslete si změnu zdravotní pojišťovny, změnu lze provést 2x za rok.
  4. Nepouštějte zástupce jiných zdravotních pojišťoven k sobě domů!
  5. Přesvědčte se o nabízených službách Vaší zdravotní pojišťovny na nejbližší pobočce, na internetových stránkách nebo telefonní lince Infocentra.
  6. Nepodlehněte tvrzení zástupců jiných zdravotních pojišťoven, že Vaše zdravotní pojišťovna má finanční potíže, končí a podobně.
  7. Nevěřte slibům o finančních výhodách jiné zdravotní pojišťovny, srovnejte si nabídku.
  8. Mějte na mysli, že Váš ošetřující lékař nemusí mít uzavřenou smlouvu s jinou zdravotní pojišťovnou.
  9. Zjistěte si a pamatujte datum nejbližšího možného přestupního termínu.
  10. Máte otázky, není Vám něco jasné?
    Zavolejte na Infolinku 810 800 000 nebo navštivte naši nejbližší pobočku.

Za obsah odpovídá: Bejčková Petra

Facebook

Infocentrum
810 800 000, 597 089 205
(částečně hrazeno)

kód pojišťovny: 205