Kód pojišťovny

Dny zdraví ve Třineckých železárnách přilákaly stovky zaměstnanců

31.10.2011

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna se i letos podílela na pořádání Dnů zdraví ve Třineckých železárnách. Bezplatná zdravotní vyšetření pro zaměstnance třinecké ocelářské společnosti se uskutečnila ve dnech 25. až 27. října 2011 v areálu firmy, kde je zabezpečili zdravotníci z Nemocnice Podlesí. Dobrou příležitost prověřit si svou zdravotní kondici si nenechalo ujít přibližně 420 zaměstnanců třinecké ocelářské společnosti.

Zaměstnanci si mohli například nechat změřit krevní tlak, hladinu cholesterolu z krve, krevního cukru, svou výšku, hmotnost, tělesný tuk, EKG, podstoupit spirometrické vyšetření nebo pletysmografii. Akce nabídla také instruktáž k hygieně rukou nebo samovyšetření prsu. Podle výsledku měření mohli účastníci akce svůj zdravotní stav konzultovat s odborníky a získat rady o zdravém životním stylu a správné životosprávě.

„Jako zdravotní pojišťovna podporujeme doplňková preventivní vyšetření pro včasné odhalení základních rizikových faktorů, jako je obezita, vysoký obsah tuku v těle a na to navazující vysoký krevní tlak, vysoký cholesterol, cukr nebo špatná průchodnost cév a nebezpečí vzniku embolie, případně vysoký oční tlak, který je předzvěstí šedého zákalu, a napomáháme jejich řešení nabídkou následné péče," zhodnotil význam akce Ing. Emil Rakus,vedoucí odboru komunikace s klienty, který má v ČPZP organizaci akce na starosti.

Mezi zaměstnance, kteří si zdravotně preventivní akci nenechají ujít, patří i náš pojištěnec pan Jan Novák, který pracuje na Válcovně předvalků a hrubých profilů. „Mám obstojné výsledky měření, ale chci si je hlídat dlouhodobě.  Proto se Dnů zdraví účastním každoročně," řekl nám pan Novák.

Dny zdraví mají v železárnách velký ohlas a každoročně jsou pořádány v rozsahu tří dnů. Letos se uskutečnil 6. ročník.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.