Kód pojišťovny

Provozní doba se na většině poboček ČPZP prodloužila

Provozní doba na většině poboček České průmyslové zdravotní pojišťovny (ČPZP) se od začátku roku 2013 prodloužila. Třetí největší zdravotní pojišťovna v ČR tak vyšla vstříc svým klientům, kterých je nyní bezmála 1,2 milionu. V současné době pro ně ČPZP zajišťuje služby na 109 pobočkách napříč celou republikou. Prodlouženou pracovní dobu má 70 z nich, na 14 pobočkách byla navíc zrušena dřívější polední hodinová pauza.

„Důvodem sjednocení provozní doby na nejfrekventovanějších kontaktních místech je snaha rozšířit služby pro klienty, zvýšit dostupnost našich poboček a přizpůsobit se požadavkům klientů. Věříme, že ocení možnost vyřídit si své záležitosti na regionálních pobočkách i v době oběda," vysvětluje divizní ředitelka ČPZP Ing. Jana Karpetová.

Ze 109 poboček, které má ČPZP v rámci divizního uspořádání, je 13 poboček regionálních. Tyto regionální pobočky nyní mají otevřeno nepřetržitě v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin, v úterý a ve čtvrtek od 8 do 15.30 hodin a v pátek od 8 do 12 hodin, a to bez polední pauzy. „Polední přestávku jsme zrušili i na pobočce v Praze. Dalších 95 poboček má nadále hodinovou přestávku v době od 12 do 13 hodin a každý pátek zavřeno," upřesňuje divizní ředitelka Ing. Jana Karpetová.

ČPZP má v současné době regionální pobočky v Ostravě-Vítkovicích, Opavě, Třinci, Zlíně, České Lípě, Plzni, Kladně, Pardubicích, Českých Budějovicích, Jihlavě, Brně, Olomouci a Prostějově. Pod tyto regionální pobočky spadají další menší pobočky v daném regionu. Část z nich má otevřeno jeden až tři dny v týdnu.


Vstřícná provozní doba zůstala zachována na pobočce, kterou ČPZP provozuje od prosince 2009 v ostravském Shopping Parku Avion a která je klientům otevřená denně od 10 do 21 hodin včetně sobot a nedělí. Návštěvnost této pobočky bývá největší právě o víkendech.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.