ČPZP zabodovala u čtenářů svou reklamou!

22.07.2013

Leták České průmyslové zdravotní pojišťovny s názvem Vaše zdraví v bezpečí zaujal čtenáře tisku. A to dokonce natolik, že se stal druhou nejlépe hodnocenou tiskovou reklamou v rámci měření Sujet Focus, které uskutečnila v červnu agentura Focus cz Marketing – and IT Research, s.r.o.

„Z toho, že se naše reklama čtenářům tisku líbí, mám samozřejmě velkou radost. Je to určité měřítko popularity a zároveň signál, že prostředky na zviditelnění České průmyslové zdravotní pojišťovny v médiích se nemíjejí účinkem a jsou vynaloženy efektivně,“ zhodnotil výsledky červnového měření Sujet Focus Ing. Ondřej Malý, ředitel marketingu ČPZP.

Sujet Focus je systém testování a oceňování televizní a tiskové reklamy, v jehož rámci hodnotí sami diváci respektive čtenáři známost reklamy, její atraktivitu, image a především její prosazení v konkurenčním poli, eventuálně v jednotlivých tržních segmentech. V rámci měření Sujet Focus testuje známost reklam, jejich líbivost (hodnocení na základě 10stupňové škály) a asociaci na značku (jak silně je značka, případně zadavatel spojen s prezentovanou prací). Z těchto tří kritérií se vypočítá výsledné skóre jednotlivých reklam, na jehož základě je v každé vlně vytvořen žebříček deseti nejlépe hodnocených.

Vizuál ČPZP, kterému čtenáři tisku udělili v červnu "stříbrnou medaili".

10 nejlépe hodnocených print reklam v červnu 2013

  1. Lexus - IS
  2. ČPZP – Vaše zdraví v bezpečí
  3. České dráhy – In-karta
  4. Sazka – Šťastných 10
  5. ČEZ – Fix
  6. Ford – Focus
  7. E.ON – Fix2014
  8. Kooperativa – Pro život jaký je
  9. Hyundai – ix20 Trikolor
  10. Emirates – Dopřejte si více zážitků z Dubaje