Kampaň Ruce na prsa zamíří do 13 obchodních center v ČR

Po velmi dobré loňské zkušenosti se Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) stala partnerem kampaně Ruce na prsa 2014, kterou organizuje obecně prospěšná společnost Dialog Jessenius. Cílem kampaně je upozornit na vysoký výskyt zhoubného onemocnění prsu u nás a zároveň přiblížit důležitost prevence a samovyšetření. Osvětová roadshow startuje již 7. ledna a během sedmiměsíční kampaně zavítá do 13 obchodních center po celé České republice.

Preventivní projekt Ruce na prsa 2014 startuje v obchodním centru Europark Praha, a to ve dnech 7. do 19. ledna. Postupně navštíví Brno, Liberec, České Budějovice, Jihlavu, Teplice, Mladou Boleslav, přičemž do pražských obchodních center se ještě pětkrát vrátí. V Brně se lidé s kampaní setkají dvakrát, poprvé od 21. ledna do 2. února v Galerii Vaňkovka a v jihomoravské metropoli se také tento ročník projektu uzavře. Poslední zastávka v roce 2014 se chystá od 8. do 20. července do brněnské Olympie. Informace jsou uvedeny také na www.rucenaprsa.cz.

Harmonogram

Obchodní centrum

Místo

07. 01. - 19. 01. 2014

Europark Praha

Praha

21. 01. - 02. 02. 2014

Galerie Vaňkovka

Brno

04. 02. - 16. 02. 2014

Nákupní galerie Fénix

Praha

18. 02. - 02. 03. 2014

Nisa Liberec

Liberec

04. 03. - 16. 03. 2014

Chodov Praha

Praha

18. 03. - 30. 03. 2014

IGY ČB

České Budějovice

01. 04. - 13. 04. 2014

Galerie Harfa

Praha

29. 04. - 11. 05. 2014

City Park Jihlava

Jihlava

13. 05. - 25. 05. 2014

Olympia Teplice

Teplice

27. 05. - 08. 06. 2014

DBK Budějovická

Praha

10. 06. - 22. 06. 2014

Olympia Mladá Boleslav

Mladá Boleslav

24. 06. - 06. 07. 2014

Atrium Flora

Praha

08. 07. - 20. 07. 2014

Olympia Brno

Brno

Rakovina prsu je u nás v současné době nejčastějším zhoubným onemocněním žen. V České republice žije 72 000 žen s touto diagnózou, přičemž každý rok jich téměř 7 000 přibývá. Při včasné diagnóze má léčba této nemoci daleko lepší výsledky a je pro pacientku i méně zatěžující. Samovyšetření prsů může zachránit život, a proto by se mělo stát pravidelnou součástí péče o naše tělo každý měsíc.

Na řadě míst, kam kampaň zavítá, návštěvníky v den zahájení přivítají také hostesky ČPZP. Během kampaně si ženy mohou vyzkoušet vyšetření prsu na speciální maketě a naučit se rozpoznat, když s prsem není něco v pořádku. Obdrží také informační letáčky a cenné rady, jak postupovat při prevenci nebo v případě potíží. Rady a informace mohou ženy získat i u svého gynekologa, nebo prostřednictvím krátkého instruktážního videa, v němž Dr. House hlasem herce Martina Stránského radí mladé dívce, jak při samovyšetření postupovat.