Kožní problémy

Nebo

Nový dotaz v tématu Kožní problémy

Pro správnou odpověď prosím vyplňte položky tohoto formuláře. V případě, že nemůžete některé položky dotazu vyplnit, protože například neberete žádné léky, napište neužívám.

Dotaz a odpověď (mimo další údaje) budou zveřejněny, neuvádějte prosím osobní údaje, včetně celého jména.

Upozorňujeme, že nevhodné nebo vulgární dotazy mohou být bez upozornění vymazány.

nahle padani vlasu

Vloženo: 18.11.2018 16:06

prosim jsem cca tri tydny v ozdravnych laznich po operaci kolene to je ale ok,nikdy mi nepadaly vlasy ani se mi nelamaly nehty jako tady ted v laznich,mimo jine procedury si tu uzivam taky jodobromovity bazen temer denne a chcise prosim zeptat jestli takova nahla zmena nemuze mit za nasledek vypadavani vlasu nikdy jsem nemela podobny problem.dekuji

Dobrý den, příčinu je třeba hledat 2-3 měsíce předtím, než ke zvýšenému padání vlasů došlo. Může souviset s operací, která představuje zvýšenou stresovou zátěž pro organismus. Pokud bude problém přetrvávat, doporučuji vyšetření u kožního lékaře. S pozdravem MUDr. Sylva Zajícová

Skrvny penis

Vloženo: 13.11.2018 20:33

Dobrý den,mám na penise i varlatech asi tři větší bílé ohraničené skvrny .Penis nekouše,nebolí a ani žádné jiné problémy nemám,ale esteticky to nevypadá hezky.Můžu vás poprosit o radu k léčbě popřípadě mastičku nebo ke kterému lékaři s daným problémem jít?děkuju

Dobrý den, k posouzení stavu doporučuji vyšetření v ambulanci kožního lékaře. S pozdravem MUDr. Sylva Zajícová

Imacort

Vloženo: 19.10.2018 16:51

VYFASOVAL JSEM imacort mast, na žalud a PŘEDkOŽKU NA kvasinky za 4 dny byla kontrola, vše ok , nicméně paní doktorka mě doporučila ještě mazat již 1x den,s postupným vysazovanim, mazal jsem tedy ikdyz vše už bylo ok, po 5 dnech se mi ale udělala namistech mazání vyrážka myslel jsem, že se jedná znova o kvasinky mazal tedy zase 3dny 2x denně stav se nelepšíl ba naopak, Jeto 7 dní co sem ho úplně vysadil kvůli horseni.. Muze se jednat o alergii? .. Ekzem vypadá jak zcervenala pokožka, rudé zbarvená jakoby spálená tmavě, jakoby spálené, v místě použití imacort, nyní po 7 dnech co sem to radši vysadil trošičku lepší, nezhorsuje se to, co stím, vyrážka nepálí nesvědi Dekuji

Dobrý den, pokud se stav po léčbě nelepší, navštivte znovu dermatologa, provede pravděpodobně stěry a podle výsledků terapii upraví. Přeji pěkný den Sylva Zajícová

Červené tečky na zaludu

Vloženo: 26.09.2018 12:36

Dobrý den Na jedné straně žaludu, se mi. udělali červené tečky, jakoby pupínky co by to. Mohlo být, jeto cca týden od nechraneneho orálního sexu,

Dobrý den, možností je více, doporučuji vyšetření u kožního lékaře. S pozdravem MUDr. Sylva Zajícová

Hemeroidy

Vloženo: 05.11.2018 09:47

Dobrý den, jedná se o hemeroidy? https://imgup.cz/image/LRMr Děkuji Kučera

Dobrý den, doporučuji vyšetření v proktologické amb. S pozdravem MUDr. Sylva Zajícová

Tmavý flek na penisu

Vloženo: 04.11.2018 13:42

Dobrý den, již téměř 3 roky mám na žaludu tmavou skvrnu do hněda. Nebolí, nesvědí, jen tam je. Je asi 3-4 mm velká bez určitého tvaru. Nikde jsem nenašel co by to mohlo být a už si nejsem rady. Děkuji za odpověď.

Dobrý den, k posouzení nálezu doporučuji vyšetření u kožního lékaře. S pozdravem MUDr. Sylva Zajícová

Léčba Vitiliga

Vloženo: 19.09.2018 10:41

Dobry den pani doktorko, chci se zeptat,pri lecbe Vitiliga kremem Vitix nebo Vitiskin se doporucuje slunecni zareni.Muze byt I solarium? Na druhou stranu mi ale kozni lekar sluneni pri vitiligu nedoporucuje. Tak tomu trosku nerozumim.....dekuji za vysvetleni.

Dobrý den, při Vitixu se doporučuje tzv. fototerapie - což vypadá na první pohled jako solárium, ale vyzařuje to pouze úzkopásmové UVB záření, které není pro kůži nebezpečné - tuto fototerapii naleznete u dermatologů v ordinacích, můžete se podívat na naše webové stránky zdravakuze. COM, kde jsou i fotografie. Pokud jste někde z okolí, můžete se objednat. Přeji pěkný den Sylva Zajícová

Vyrážka a bolesti břicha

Vloženo: 05.08.2018 14:10

Dobrý den. Můj 11ti letý syn má vyrážku na krku, na hrudi a na zádech. Má k tomu bolesti břicha. Stolici má normální. Trvá to už 3 dny.

Dobrý den, doporučuji vyšetření u PLDD a kožního lékaře. S pozdravem MUDr. Sylva Zajícová

Ekzem

Vloženo: 05.08.2018 11:23

Dobry den, uz asi pul roku mam ve vlasech male cervene fleky a taky se mi tam delaly bolaky.Tyden ted pouzivam po doporuceni lekare Zineryt a bolaky se mi uz nedelaji ale fleky mi tam zustaly.A jako sampon jsem zacal pouzivat ketokonazol.Tak jestli mam jeste pockat jestli mi ty fleky nezmizi nebo mam zase zajit k lekari.Dekuju

Dobrý den, pokud nedojde k úplnému zhojení kožního nálezu do tří týdnů, doporučuji kontrolu u kožního lékaře. S pozdravem MUDr. Sylva Zajícová

Vyrážka na dlani

Vloženo: 06.07.2018 09:42

Dobrý den, již přes 3 měsíce mě trápí tato vyrážka na dlani. Nebolí to, nesvědí to. Jsou tam puchýřky a když je odstraním, zůstane tam pod kůží taková díra. Co by to mohlo být prosím?

Dobrý den, k posouzení nálezu doporučuji vyšetření u kožního lékaře. S pozdravem MUDr. Sylva Zajícová

Zobrazeno 81-90 z 4 859 dotazů.