Kód pojišťovny

Klienti ČPZP mohou čerpat nové preventivní programy i vyšší příspěvky

14.01.2021

Ostrava, 14. ledna 2021 – Zvýšení příspěvků u oblíbených preventivních programů i zavedení zcela nových přinesl letošní rok klientům České průmyslové zdravotní pojišťovny. Na programy podporující zdravý způsob života a na další aktivity, například prevenci závažných onemocnění, vyčlení třetí největší zdravotní pojišťovna v ČR částku 290 milionů Kč, což je o 10 milionů Kč více než v roce 2020.

„Zcela novým preventivním programem je Chůva 24 s příspěvkem 500 Kč na zakoupení monitoru dechu nebo chůvičky. Na vyšší příspěvky se mohou těšit například těhotné ženy a maminky, které budou čerpat program Manažerka mateřství, kde zvyšujeme příspěvek z 1500 na 2000 Kč. Pojištěnci od 65 let získají na nákup doplňků stravy 400 Kč proti dosavadním 200 Kč,“ uvádí k novinkám tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) podpoří své pojištěnce od 65 let i v rámci programu Pravidelný pohyb. „Pro čerpání 700 Kč z tohoto programu stačí seniorům předložit doklady o úhradě cvičení v posilovně, fitcentru nebo na bazéně v hodnotě 1000 Kč. U ostatních pojištěnců je to alespoň 1500 Kč,“ upřesňuje mluvčí Mazurová.

V roce 2021 pokračují preventivní programy Test COVID-19 a Příspěvek na paruku, zavedené v roce 2020.

Klienti mají pro předložení dokladů k čerpání tříměsíční lhůtu. Platí rovněž možnost proplácení příspěvků přes mobilní aplikaci Zdraví v mobilu, z prostředí E-přepážky na webu ČPZP a prostřednictvím datové schránky. E-přepážku včetně oprávnění k přístupu je možné zřídit prostřednictvím mobilní aplikace Zdraví v mobilu.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna také vylepšila vzhled webových stránek na www.cpzp.cz, kde je mimo jiné podrobný přehled preventivních programů.

K nejčerpanějším preventivním programům patří dlouhodobě očkování, kde na příspěvky ČPZP vynaložila v roce 2020 částku přesahující 50 milionů korun.

 

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.