Kód pojišťovny

Zájem o online cestovní pojištění roste. U ČPZP je o desetinu levnější

22.08.2023

Cestovní pojištění si lidé mířící do zahraničí vyřizují stále častěji přes internet. Kromě úspory času a cesty na kamennou pobočku pojišťovny mohou takto ušetřit i finance. Například Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) odměňuje každou cestovní pojistku, která byla sjednána online, desetiprocentní slevou.

 Za loňský rok evidujeme ve prospěch online přes 71 % smluv uzavřených na cestovní pojištění. Letos je to prozatím více než 73 %,“ potvrzuje rostoucí zájem o online cestovní pojištění mluvčí pojišťovny Elenka Mazurová. Jak dále uvádí, cestovní pojištění si mohou u ČPZP pořídit i lidé, kteří jsou registrováni u jiné zdravotní pojišťovny. Zájemci si mohou vybírat ze čtyř balíčků, které pokryjí nejběžnější kombinace připojištění.

Důvody, proč lidé raději uzavřou pojištění na cesty online než osobně na pobočce, jsou zřejmé. Kromě nižší ceny a jednoduššího sjednání umožňuje online pojištění čerpat také další výhody. Pojistnou smlouvu, která je přístupná online přes telefon či počítač, lze totiž sjednat velmi rychle kdykoli během dne či noci nebo o víkendu či svátcích. Uživatelé mobilní aplikace Zdraví v mobilu si ji samozřejmě mohou uzavřít i jejím prostřednictvím.

Pro online sjednání platí sleva ve výši 5 % za opakované sjednání balíčku Komplet v daném roce. Studenti do 26 let cestují s ČPZP za sazby pro věkovou kategorii 0 -17 let. Děti do jednoho roku mohou cestovat zdarma - sleva ve výši 100 %  je odečtena u každého dítěte v prvním roce života, pokud je současně pojištěno alespoň s jednou osobou starší 18 let.

ČPZP poskytuje komerční cestovní pojištění ve spolupráci s Českou podnikatelskou pojišťovnou (ČPP) za velmi nízké ceny. V porovnání s konkurencí jde o jedno z nejvýhodnějších cestovních pojištění na trhu, které kryje léčebné výlohy v zahraničí do limitu 10 milionů korun. U pojištění odpovědnosti je limit pojistného plnění pokryt částkou 4 miliony korun. Trvalé následky úrazu jsou kryty částkou až půl milionu korun.

Cestovní pojištění je finanční jistota pro případ úrazu nebo náhlého onemocnění v zahraničí. „V případě pojistné události uhradí pojišťovna veškeré finanční náklady za léčbu včetně nutných nákladů až do výše sjednaného rozsahu a limitu pojistného plnění. Pojištění kryje léčebné výlohy v zahraničí na hospitalizaci, léky předepsané lékařem a na nutné lékařské zákroky včetně repatriace neboli převozu,“ doplňuje mluvčí ČPZP.

Cestovní pojistka uhradí pojištěnému dokonce i ošetření následků takových kuriózních událostí, jako je popálení jedovatou rostlinou, či hospitalizaci kvůli řezným ranám od mixéru. Jeden z případů, který ČPP řešila v Chorvatsku, byla hospitalizace v důsledku tržné rány na rameni, způsobené klientem po nešťastném hodu klackem, kterým trefil sám sebe.

Pojistné krytí pro dovolenou v Evropě, 14 dní, dva dospělí + dvě děti do 18 let:

Rozsah pojištění

Celková cena v Kč při sjednání online

Celková cena v Kč na pobočce

Balíček Základ

672

756

léčebné výlohy

 

 

Balíček Standard

896

980

léčebné výlohy + pojištění odpovědnosti

 

 

Balíček Komplet

1 204

1344

léčebné výlohy + pojištění odpovědnosti + úrazové pojištění (trvalé následky úrazu a smrt následkem úrazu)+ zavazadla

 

 

Balíček Léto (pouze on-line)

1 484

-

léčebné výlohy + pojištění odpovědnosti + úrazové pojištění (trvalé následky úrazu a smrt následkem úrazu) + zavazadla + sportovní vybavení + nevyužitá dovolená

 

 

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna registruje více než 1,3 milionu klientů. Třetí největší zdravotní pojišťovna v zemi má více než sto poboček po celé republice. Klientům spolu s dostupnou a kvalitní zdravotní péčí nabízí atraktivní příspěvky a programy plné výhod, slev a bonusů.

 

V případě zájmu o další informace kontaktujte prosím

Ing. Elenku Mazurovou, tiskovou mluvčí

tel.: 599 090 182, e-mail: elenka.mazurova@cpzp.cz

aktuální informace na www.cpzp.cz

 

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.