Preventivní programy - Ženy

Informace

Upozorňujeme na novinky v preventivních programech pro rok 2022:

Nové preventivní programy:


Duševní zdraví - příspěvek až 2 500 Kč pro pojištěnce od 7 let na psychosociální intervenci u kvalifikovaných psychoterapeutů.

Rázová vlna – příspěvek až 500 Kč pro dospělé pojištěnce na terapii rázovou vlnou provedenou u poskytovatele zdravotních služeb.


Krok pro zdraví – příspěvek až 1 000 Kč pro pojištěnce od 18 let při využití krokoměru v aplikaci Zdraví v mobilu


Navýšení příspěvků u oblíbených programů:


Školky a školy v přírodě – příspěvek navýšen na 500 Kč

Rovnátka – příspěvek navýšen na 1 000 Kč

Doplňky stravy – příspěvek navýšen na 500 Kč

Manažerka mateřství – příspěvek navýšen na 2 500 Kč

U programu Letní tábory upravena věková hranice – příspěvek 1 500 Kč na letní tábory je nově určen pro děti od 3 let.

 

Doplňky stravy

Přispějeme částkou až 500 Kč

ČPZP poskytuje pojištěncům od 65 let příspěvek na nákup doplňků stravy a vitaminů v lékárně. Příspěvek je možno uplatnit např. na: prevenci zhoršení stavu kloubů, paměti, na imunitu apod.

Příspěvek se nevztahuje na nákup čajů, na volně prodejné přípravky s léčivou látkou na tlumení bolesti, na přípravky na zmírnění příznaků rýmy, kašle, ani na doplatky na léčivé přípravky na předpis. 

Realizace příspěvku:

Příspěvek je čerpán převodem na bankovní účet (variantně je poukázán poštovním šekem/poukázkou) po předložení:

  • Číslo účtu: průkazní kartička k bankovnímu účtu, výpis z bankovního účtu (popř. jeho čitelná kopie) nebo jiná prokazatelná forma (např. doložení čísla účtu v mobilní aplikaci apod.)

  • Občanského průkazu.

  • Dokladu o úhradě z lékárny.

Obecné podmínky k čerpání preventivních programů naleznete v části "Zásady čerpání preventivních programů". Doklady o úhradě pro čerpání příspěvků lze uplatnit nejpozději do 3 měsíců od data vystavení, příjem dokladů končí 31.12.2022.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.