Kód pojišťovny

Preventivní programy - Ženy

Upozornění!

Dentální hygiena
- o příspěvek lze požádat pouze do 30.11.2025 

Krok pro zdraví
- započítávají se kroky nachozené do 30.11.2025

 

Vitaminy pro děti
- lze vyzvednout zdarma na pobočkách v období říjen až prosinec 2025

- týká se dětí ve věku 3-15 let včetně

Vysoký krevní tlak

Přispějeme částkou až 500 Kč

ČPZP poskytuje svým pojištěncům příspěvek na zakoupení pažního tlakoměru. 

Příspěvek je určen chronicky nemocným pacientům s diagnózou "hypertenze" na zakoupení pažního tlakoměru (netýká se tlakoměru na zápěstí).   

Zakoupení tlakoměru musí být realizováno v lékárně nebo prodejně zdravotnických potřeb (popř. v e-shopu lékárny nebo prodejny zdravotnických potřeb) nebo ve specializované prodejně (kamenné prodejny i e-shopy).

Realizace příspěvku:

K čerpání převodem na bankovní účet je nutno předložit:

  • Číslo účtu: průkazní kartička k bankovnímu účtu, výpis z bankovního účtu (popř. jeho čitelná kopie) nebo jiná prokazatelná forma (např. doložení čísla účtu v mobilní aplikaci apod.)
  • Občanský průkaz
  • Potvrzení lékaře nebo lékařská zpráva o diagnóze hypertenze nebo esenciální hypertenze, hypertenzní nemoci srdce nebo ledvin, renovaskulární hypertenze, a to formou:

              -  vyplnění Potvrzení lékaře o diagnóze hypertenze nebo hyperlipidemie
              -  potvrzení o diagnóze vystavené lékařem na jeho vlastním formuláři
              -  lékařské zprávy, ze které bude zřejmá diagnóza

         Potvrzení lékaře nebo lékařská zpráva nesmí být při podání žádosti o příspěvek
         starší než 1 rok.

  • Doklad o úhradě tlakoměru

Obecné podmínky k čerpání preventivních programů naleznete v části "Zásady čerpání preventivních programů". Doklady o úhradě pro čerpání příspěvků lze uplatnit nejpozději
do 3 měsíců od data vystavení, příjem dokladů končí 31.12.2025.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.