Předmět žádosti:
Poskytnutí následujících informací:
Požadavek A – objem uhrazených léčivých přípravků
Pro každý měsíc samostatně v období leden 2019 až prosinec 2022 uveďte následující:
- Počet, specifikaci a typ úhrady uhrazených léčivých přípravků (lékařský recept / zvlášť účtovaný léčivý přípravek). Data poskytněte v následující datové struktuře:
- Měsíc vykázání
- ATC kód
- SÚKL kód léčivého přípravku
- Název léčivého přípravku
- Doplněk názvu léčivého přípravku
- Typ úhrady – recept / ZULP
- Počet uhrazených balení/kusů
Požadavek B – objem uhrazených zdravotnických prostředků
Pro každý měsíc samostatně v období leden 2019 až prosinec 2022 uveďte následující:
- Počet, specifikaci a typ úhrady uhrazených zdravotnických prostředků
Data poskytněte v následující datové struktuře:
- Měsíc vykázání
- Kód zdravotnického prostředku (pkod) [pokud je v daném měsíci dostupný]
- SÚKL kód zdravotnického prostředku [pokud je v daném měsíci dostupný]
- Název zdravotnického prostředku
- Doplněk názvu zdravotnického prostředku
- Typ úhrady – poukaz / ZUM
- Počet uhrazených balení/kusů
Požadavek C – objem uhrazených potravin pro zvláštní lékařské účely
Pro každý měsíc samostatně v období leden 2019 až prosinec 2022 uveďte následující:
- Počet, specifikaci a typ úhrady uhrazených potravin pro zvláštní lékařské účely
Data poskytněte v následující datové struktuře:
- Měsíc vykázání
- Kód potraviny pro zvláštní lékařské účely (pkod) [pokud je v daném měsíci dostupný]
- SÚKL kód potraviny pro zvláštní lékařské účely [pokud je v daném měsíci dostupný]
- Název potraviny pro zvláštní lékařské účely
- Doplněk názvu potraviny pro zvláštní lékařské účely
- Typ úhrady – recept / ZULP
- Počet uhrazených balení/kusů
Sdělená informace:
Vzhledem k velkému objemu poskytnutých dat jsou tyto informace uloženy na Útvaru pro personálně právní vztahy České průmyslové zdravotní pojišťovny.