Kód pojišťovny

Vábení vůní

Ilustrační obrázek

Parfém byl odjakživa neodmyslitelným doplňkem ženy a můžeme bez nadsázky říci, že dotváří její osobnost. Nejen móda, ale také i vůně podléhají módním trendům. Nikdo nemá po celý život oblíbený jen jeden typ vůně. Velmi preferované jsou v dnešní době celé sady. Od toaletních vod počínaje přes deodoranty, sprchové gely a tělová mléka.

Vonné esence

Vonné esence se získávají z čistých éterických olejů rostlin nebo ze zvířecích sekretů. Také však mohou být napůl nebo zcela  chemické a rozpouštějí se v silně koncentrovaném alkoholu nebo v oleji.

Co jsou to parfémy?

Parfémy obsahují nejvíce vonné složky a tak jejich vůně také nejdéle vydrží. Obsahují vysoké procento (20 -30% ) koncentrované esence, která je rozpuštěna v devadesáti až devadesátišestiprocentním alkoholu. Při použití stačí použít jen malé množství.

Parfémovaná voda

Parfémovaná voda patří k nejčastější formě používaných voňavek. Je to vlastně forma mezi parfémem a toaletní vodou. Nejčastěji se prodává ve formě sprejů. Koncentrací je parfémovaná voda skoro stejně silná a trvalá jako parfém.

Toaletní voda

Toaletní voda je výrobek levnější  než parfémovaná voda a používá se ve větším množství. Pokud potřebujeme použít lehčí vůni, je právě toaletní voda tou správnou volbou. Obsahově tvoří méně než deset procent parfémového koncentrátu, který je rozpuštěný v osmdesáti až devadesáti procentním alkoholu.

Zdůrazněte svou osobnost

Pokud vybíráme vůni, měli bychom vzít v úvahu k jakému účelu ji potřebujeme. Vůně vybíráme podle denní a roční doby, kdy ho budeme používat a samozřejmě také podle příležitosti. Na dopoledne se hodí lehčí květinové  vůně a na odpoledne spíše ovocné. Pro večer jsou vhodné klasické parfémy. Vůně by měla ztělesňovat povahu a osobnost nositelky, neboť vůně dokresluje celkový dojem a také náladu. Pokud chcete přes den změnit vůni parfému, je vhodné ten původní smýt a poté použít jiný, protože vůně by se překrývaly.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.